♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

poniedziałek, 27 stycznia 2014

WIELKI powrót!

Witajcie!
No więc wróciłam z sanatorium i muszę Wam powiedzieć, że to było niesamowite wydarzenie!Poznałam tam dużo wspaniałych osób, głównie Karolinę, Kingę, Elizę, Olę, Natalkę, Marysię, Asię, Andżelikę, Kamila, Mateusza, Dawida, i wiele wiele innych kolegów i koleżanek.Przeżyłam tam masę przygód, dobrych i złych oraz masę "przypałów" przez które mało straciłam telefon XD I uświadomiłam sobie, że nie chcę mieć szybko chłopaka, nie pytajcie czemu.Ale pobyt uważam za udany, chociaż cieszę się że jestem już w domu.W sanatorium schudłam ok.3-4 kg przez 3 tygodnie, a moi rodzice przejechali łącznie ok.1500km.Macie może pomysł na co wydać 100 zł?Kupiłam też kilka pamiątek.Nauczyłam się wielu, wielu, wielu rzeczy.Za kilka dni idę do fryzjera, aby zrobić sobie taką grzywkę na bok:
Zdjęcie - zszywka.pl

Byłam na wycieczce w centrum dziedzictwa szkła w krośnie, gdzie wydałam na kilka figurek 30 zł.Ale raz się żyje :)
Zdjęcie rzeszow.gazeta.pl

Właściwie to mieszkałam w ośrodku Zimowit w Rymanowie-Zdroju, w pokoju 209 dokładniej.Bardzo polecam to miejsce!

Niedługo jeszcze pojawi się post o tym co przeżyłam XD Będzie śmiesznie!

Lady ♥

8 komentarzy:

Naneko pisze...

Będziesz ślicznie wyglądać <33 Widzę, że pobyt był udany, nie mogę doczekać się kolejnego posta! xoxo

Anonimowy pisze...

fajny blog:) wymienimy się obserwacjami?;)
http://m-m-w-b-paula.blogspot.com/

PaliStory pisze...

Podoba mi sie ta grzywka! :) wyglada super!

xdvg pisze...

A grzywki na bok nie można zrobić samemu? :o No wiesz, grzebieniem, ewentualnie szczotką.

Marcela Marcelaa pisze...

Foch, można, ale ja mam długą i przyciętą do zaczesywania na górę, więc nie za bardzo się da ;/ a fryzjerka mi przytnie, żeby się układało, bo tak miała moja koleżanka :)

whatever pisze...

Ojacie! Ja też tam byłamw tym ośrodku w Rymanowie! W sanatorium byłaś? :) Bo ja tak :P Masz genialnego bloga, taaak miło tu u Ciebie!
Jeżeli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj, wtedy ja postaram się odwdzięczyć :)

✿✧☽♥☆ ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM ✿✧☽♥☆

Lamia Riae pisze...

Najlepiej zostaw sobie ta kase i odloz, na cos naprawde odjechanego np tel albo aparat ?

Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

Dominika pisze...

Już nie mogę się doczekać tego posta! ;D Ja też byłam w sanatorium jakieś cztery lata temu i bardzo miło wspominam ten wyjazd ;)

http://dusza-marzycielki.blogspot.com/