♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

sobota, 28 grudnia 2013

Postanowienia noworoczne

Hej kochani!
Myślałam dzisiaj, że...zostało tylko kilka dni do nowego roku!I z tej okazji - Postanowienia noworoczne ;p

1.Ograniczyć słodycze.
Oj będzie ciężko, życzcie powodzenia :) Postaram się jakoś opamiętać, ale nie z powodu tego że uważam że ważę o kilka kilo za dużo, tylko robię to dla zdrowia.


2.Zdrowo się odżywiać.
Pa, pa popcornie! ;< 


3.Odpocząć od komputera.
1 godzina dziennie.Kto mnie przypilnuje? XD


4.Pisać regularnie na blogu.
Post dziennie, oczywiście z wyjątkami.


5.Podciągnąć się w nauce.
W końcu chcę się dostać do najlepszego gimnazjum w Lublinie....


6.Założyć konto na YouTubie i Facebooka.
Nie wiem co pod tym napisać XD


7.Hucznie świętować 13 urodziny :)
Zrobię imprezę i Was zaproszę XDD


Na razie nic więcej nie wymyśliłam, ale to są podstawowe moje postanowienia :)

Lady

ZDJĘCIA NIE SĄ MOJE

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja dopiero myślę o swoich postanowieniach noworocznych, ale już wiem, że głównym puntem będzie "nauczyć się zarządzać swoim czasem" :D

miasteczkosarkazmu.blogspot.com/

PaliStory pisze...

Ja chce byc bardziej zorganizowana :)

Mogłabyś kliknąć w banner sheinside.com na moim blogu? To dla mnie bardzo ważne :)

Niezapominajka06 pisze...

Powodzenia w postanowieniach :>
Wiem, że nie jest łatwo.
Moje jedyne postanowienie to być mniej leniwą, ale nwm czy to wypali :3
Zapraszam do sb - http://niezapominajka-blog.blogspot.com/