♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

piątek, 31 stycznia 2014

Grzywka i poszukiwania

Hejka słodziaki!
Otóż stało się - zrobiłam sobie grzywkę na bok! Nie za dobrze mi się na obecną chwilę układa, ale nie chce mi się jej na noc modelować.Niedługo wstawię fotkę, bo teraz musiałabym robic telefonem, a mam za ciemno w pokoju.Niektórzy już mogli zobaczyć na forum, bo wstawiłam tam krótki filmik.Właśnie mam zamiar rozpocząć nagrywanie filmików.W sumie to dziwie się, czemu nie zaczęłam tego wcześniej...Bałam się, ponieważ moja była przyjaciółka mówiła że to głupie.Ale teraz nie obchodzi już mnie jej zdanie, ponieważ to, co jej wydaje się głupie, nie oznacza że wszyscy będą tak uważać.Teraz stałam się bardziej niezależna i ufam własnym decyzjom.

Ostatnio poluję na te butki *u* jeśli ktoś wie, gdzie można je kupić(ambra, ccc) to napiszcie!


Pozdrowionka, 
lady ;)





2 komentarze:

Maartuuś pisze...

No i tak trzymać - nie przejmuj się opiniami innych, licz się przede wszystkim ze swoim zdaniem :)
Grzywka zawsze na początku się nie układa.
Ja odkąd pamiętam mam grzywkę na bok i zawsze były jakieś problemy z układaniem jej, ehh

Informuję o zmianie adresu bloga na: personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com
+ założyłam nowego o modzie prosto z Azji, może cię zainteresuje?
wlasnym-okiem-na-mode-korei.blogspot.com

Unknown pisze...

Świetny blog! :)))
Ps. Zajrzysz do mnie? http://alexx-love.blogspot.com/

Obserwuję!