♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

środa, 5 lutego 2014

No optimistic.

Hej.
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie ten dzień nie jest dobry.W szkole było spoko, chociaż nie mogę pisać.A co za tym stoi, także rysować!A miałam robić pracę na konkurs Top Model i robić tutoriale na bloga!Mam zapalenie stawów całej prawej ręki, a jak jeszcze moja mama zobaczy że piszę na blogu to znowu będzie "znowu coś ci się z ręką stanie!".Mało tego, muszę nosić opaskę uciskową, która strasznie ciśnie, a jak nie pomoże, to będę musiała brać zastrzyki.

Smutno mi jeszcze z powodu, że gdzie nie wejdę to wszyscy piszą o tym, że dostali zestaw do robienia zawieszek od Top Model.Ja go nie dostałam.Rozumiem nawet czemu, ale nie zmienia to faktu, że mi strasznie przykro.

Nie mogę pisać, rysować, pisać na kompie i dodatkowo cały czas boli mnie głowa.Wiem, że zaniedbuję bloga, ale na prawdę mam  domu problemy.Nie chodzi mi o takie problemy, ale np.dużo nauki albo zmęczenie.Minęły dosłownie 3 dni, a ja już padam.

Wiem, dziś mało optymistyczny post.Przepraszam za to wszystkich, a zwłaszcza tych, którzy mają doła.Pozdrawiam.

Lady.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Dlaczego nie dostałaś tej zawieszki, skoro wszyscy ją dostali ? Dziwne...

Unknown pisze...

śliczny blog
http://yoenmimente.blogspot.com/