♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

wtorek, 22 października 2013

Wyniki konkursu

Hej misiaki :)
Mam dzisiaj dobry humor, tylko szkoda że czuję się fatalnie...Otóż dostałam wyróżnienie w konkursie!Niedługo przyjedzie do mnie świecąca gumka z inicjałem Top Model.Mega się cieszę :)

Robię tutorial, na bloga TM.
Ale nie powiem Wam co to będzie, myślę jednak, że nikt czegoś podobnego jeszcze nie wymyślił.
Na naszej stronce pojawiły się nowe ikonki postaci:




Wyniki konkursu:

- nagroda główna

-wyróżnienie

Nagroda:Szkicownik Magic Fun oraz uwiecznienie projektu w naszej interaktywnej garderobie

Karolina Żurek 
Maria Czyż 
Nina Peregrym 
Dominika Adamkowska 
Patrycja Szeliga

Nagroda:Szkicownik Magic Fun

Ewelina Wasilewska 
Maja Ostrowska 
Martyna Hrapkowicz 
Paulina Śliwińska 
Zuzanna Sałosz 
Alicja Soplicka 
Oliwia Gembalczyk 
Agata Troć 
Oliwia Szlufik 
Ala Kamińska 
Kasia Jaroszek 
Emilia Kolarczyk 
Klaudia Wojtaczka

Wyróżnienie: świecąca gumka do ścierania TOPModel

Zuzanna Delikat 
Weronika Zbierowska 
Agata Brzoskowska 
Agata Sałapa 
Alicja Szałańska 
Inga Paśko 
Joanna Bredlak 
Karolina Bomba 
Karolina Pawlisz 
Kasia Wróbel 
Monika Majcher 
Natasza Ostrowska 
Oliwia Gołębiowska 
Paulina Delęga 
Natalia Lewczak 
Martyna Kozieł 
Wiktoria Wycech 
Natalia Ślepowrońska 
Zuzanna Horzela 
Daria Zielonacka 
Agata Świta 
Oliwia Miturska 
Michalina Podsiadło 
Anna Dudek 
Bogumiła Milewska 
Izabela Filas 
Marcelina Stasiak 
Martyna Dominiak 
Weronika Marzec 
Anna Chudzik 
Weronika Kwiecień 
Nicole Knysak 

Na Facebooku naszego Top Model macie zdjęcia prac nagrodzonych szkicownikami.

Dzisiaj troszkę bardziej informacyjny pościk, ale mam nadzieję że nie macie mi tego za złe ;3

Wasza Marcela





2 komentarze:

Wikie pisze...

Zasłużyłaś Ladymarcelko, bo twa praca jest cudowna :)

wikie-blog.blogspot.com

Administrator TOPModel pisze...

Gratulujemy :) Nagroda dziś już została wysłana!