♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

wtorek, 29 października 2013

Nowości i wirus

Hej kochani!
Ostatnio dużo się u mnie dzieje.Na szczęście zostały mi jeszcze 2 dni antybiotyku i po świętach wracam do szkoły!Stęskniłam się za znajomymi, a najbardziej za moją przyjaciółką.Wczoraj, kiedy wracałam od lekarza, zajrzałam szybko do kiosku, bo moja mama musiała kupić sobie bilet do pracy.I ujrzałam dwa szkicowniki Lilla Lou: Doll's  i ten z limitowanej urodzinowej edycji.Niedługo mój laptop wraca z naprawy, cieszę się niezmiernie, bo na starym komputerze z którego teraz piszę, nie za szybko idzie wgrywanie zdjęć.





Dzisiaj rano mama odebrała moją nagrodę za wyróżnienie w konkursie.Do mnie przyszłą czerwona gumka, a do Was przyszły jakieś inne kolory?Choć, szczerze mówiąc najbardziej podobała mi się zawsze właśnie czerwona ;)


Jutro dowiemy się, kto został redaktorką bloga Top Model.Jutro też moja babcia jedzie do sanatorium :)

Ostatnio padłam ofiarą zjadliwego wirusa komputerowego, o nazwie SmartPCFix.Niby jest to antywirus, ale przez niego utraciłam wszystkie pliki i  muszę od nowa instalować oprogramowanie.Ale przynajmniej mój laptop trochę odpocznie.Więc jeśli zainstaluje Wam się ten program, natychmiast usuńcie go i wywalcie z pamięci komputera.

Wasza lady 





1 komentarz:

Unknown pisze...

Do mnie jeszcze gumka nie doszła, mam nadieję że jeszcze do końca tygodnia przyjdzie. Ja najbardzie chciałabym fioletową, bo to mój ulubiony kolor ( ale takie jasne odcienie ) ;)