♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

piątek, 23 maja 2014

Rijaktiwejszyn

Hej pysiaczki <3
Dzisiaj - reaktywacja! Blog będzie znowu funkcjonował ;) Przepraszam za tą przerwę, ale bez niej na pewno nie zrozumiałabym wielu rzeczy - jak ważna jest przyjaźń, miłość, pasja i radość.Pokochałam konie, mam najlepszą na świecie przyjaciółkę, dobre oceny, najukochańszą kuzynkę, rodzinę w komplecie i wreszcie udało mi się pozbierać po wyjeździe do sanatorium.Co prawda prawie codziennie mam doła, ale wiem że trzeba się cieszyć życiem, bo jest za kruche na smutki.Dlatego staram się czerpać radość z każdej chwili.Udało mi się otworzyć na innych ;) Już nie jestem tą samą osobą co kiedyś.Dlatego postanowiłam dalej blogować, bo pamiętam jaką sprawiało mi to radość ;) I jeszcze jedno - jutro moje URODZINKI! Wreszcie 13 lat... <3 Wybaczcie, ale muszę piec ciasto, bo nie lubię tych "gotowców" ze sklepów.Wuzetko, już idę!
Wasza stęskniona i kochająca Lady <31

2 komentarze:

Dagmara Wiench pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dagmara Wiench pisze...

Superowy blog! :) Zapraszam na mojego bloga http://top-modelkipl.blogspot.com/
Dopiero zaczynam i fajnie by było jakbyś zostawiła po sobie ślad :))